Saan joululahjaksi rahaa ja saan itse ostaa bratzin kun me käydään alennus myynneissä.. ja sitten on vaan yks ongelma. nimittäin että minkä otan???? tai siis ostan;)

olen ajatellu sweet dreamz feliciaa, yasminia?? tai sitten genie magic sashaa. jos vaan löytyy mistään! en ainakaan halua cloea, katiaa, phoebea tai tessiä tai danaa. jotenjoten?? meen siis ostamaan sen bratzit joulun jälkeen. mutta ehdottakaa jotain hyvää bratzia! ;D

asiasta toiseen, minusta jotenkin tuntuu että yasminilta lähtee toinenkin jalka! :O koska sekin on sellainen liikkuva ja samanlainen kuin se toinen jalka ennen. nyt se tippunut jalka on sinitarralla kiinni, mutta yasmin ei oikein pysy pystyssä!!!;o huomenna keskiviikkona on joulujuhla. onneksi minä olen vain tonttu ja en pääroolissa paljonkaan! :) hyvä niin. paitsi 5-6 luokkalaiset juontaa koko juhlan ja minäkin käyn juontamassa!!!! hui. ja sitten koulun kuoro laulaa ja minä olen kuorossa.. :D

1141472.jpg